Monday, June 28, 2010

Bagaimana Cara Pelajar Cemerlang Belajar?


Ketahui Kaedah Pembelajaran Yang INTERAKTIF,
EFEKTIF dan EFISIEN
Untuk Meningkatkan
KECEMERLANGAN
Pelajar!
...terbukti telah melahirkan beribu-ribu pelajar cemerlang setiap tahun yang mendapat semua A dalam semua mata pelajaran...
Salam sejahtera para ibu bapa sekalian,
Hari ini, dalam akhbar diberitakan ramai pelajar mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan. Jumlah yang mendapat A semakin ramai dari tahun ketahun. Peperiksaan UPSR, PMR dan SPM, peratus kelulusan pelajar semakin bertambah. Lahir pelbagai tokoh pencipta sejarah dengan keputusan cemerlang dengan Straigth A. Ramai juga tak sempat diwawancara oleh stesen TV dan media kerana jumlah yang Berjaya dapat semua A semakin ramai. Kenapa agaknya? Apakah rahsia mereka.
Dahulu sebahagian daripada mereka, bukanlah sedemikian, Ada yang selalu saja mendapat keputusan yang kurang memberansangkan, ada yang tidak pernah mendapat A dalam peperiksaan di Tahun 1-6 juga Tingkatan 1-3 dan Tingkatan 4-5. Selalu dimarahi oleh ibu bapa kerana mendapat keputusan tercorot dalam kelas. Itu dulu.
Sehinggalah sebahagian mereka menggunakan sistem pembelajaran output iaitu score A. Bermula dari saat itu, prestasi mereka meningkat dan memberansangkan. Dan yang paling penting ianya murah, online, boleh diakses dimana-mana, pelajar pun suka (sebab boleh guna internet je), ibubapa boleh memantau anak mereka secara sms dan online. Fuh, betapa hebatnya produk ini. Nak tahu lebih lanjut?
Syarat untuk mendapatkan keputusan yang cemerlang di dalam peperiksaan ialah dengan menggunakan kaedah “pembelajaran output”, kebolehan untuk mengeluarkan dan menggunakan apa yang telah dipelajari. Ramai pelajar hanya melakukan pembelajaran input – membaca, belajar, menghafal dan mendengar adalah pembelajaran input. Inilah sebabnya ramai pelajar yang mendapat markah yang sederhana.

Untuk menyerlah, anak anda memerlukan pembelajaran output. Ketahuilah bagaimana kami melatih anak anda teknik pembelajaran output kami. Kami telah mengambil masa 4 tahun untuk membentuk satu kaedah pembelajaran output yang cukup komprehensif yang mana ianya telah direka mengikut kurikulum yang telah ditetapkan oleh Kementerian Pendidikan.
Kami akan membantu dan membimbing anak anda supaya Bersedia Menghadapi Peperiksaan dan mencapai kecemerlangan A. Berlatih mencapai kecemerlangan, keinginan untuk berjaya adalah penting, tetapi keinginan untuk bersedia adalah lebih penting. Apabila tiba hari peperiksaan anak anda akan mengharungi cabaran dengan keyakinan dan mencapai kecemerlangan A.

Score A Programme™ juga diwujudkan untuk mengatasi masalah-masalah yang dihadapi oleh ibubapa dan pelajar sendiri seperti:-

Sikap Para Pelajar:-
  • Merasa beban dan bosan untuk belajar cara konvensional yang hanya menggunakan buku sebagai medium menuntut ilmu;
  • Tiada motivasi untuk menjadi pelajar cemerlang;
  • Tiada minat untuk membaca buku dan membuat buku latihan;
  • Selalu menghabiskan masa di depan komputer dengan chatting, bermain game dan melawat laman-laman web yang tidak berfaedah; juga
  • Tidak mendapat perhatian ibu bapa yang sibuk bekerja.
Masalah Ibu bapa:-
  • Tidak dapat menilai pencapaian akademik anak anda;
  • Tidak dapat memberi perhatian kepada kerja rumah dan ulangkaji anak anda;
  • Tidak berpuas hati dengan keputusan peperiksaan anak;
  • Anak hanya membawa balik kad laporan 2 kali setahun;
  • Kurang pasti akan persediaan peperiksaan anak anda;
  • Anak anda menghadapi tekanan/ takut peperiksaan justeru hilang minat untuk belajar;
    Membelanjakan wang yang banyak tetapi anak masih gagal memperolehi keputusan diharapkan; juga
  • Kekurangan interaksi ibubapa dengan anak-anak.
Score A Programme™ ialah program Webucation (gabungan website dan education) yang pertama di Malaysia.

Webucation – The Sunrise Business

WEBUCATION, the fast growing Business Opportunity
In Forbes Magazine, Peter Drucker calls webucation "The Next Mega Trend." He states it will be the next Multi-Billion if not Trillion Dollar Industry. For those of you who don't know Peter Drucker; he is a highly respected worldwide management consultant guru and author of over 25 books on Business and Management
Mengikut kajian para pakar ekonomi dunia, seperti Peter Drucker, ‘Webucation’ adalah merupakan peluang perniagaan yang paling berpotensi untuk masa hadapan bahkan lebih berpotensi dari Makanan Kesihatan dan Komunikasi. Perniagaan seperti ini dikategorikan sebagai Ekonomi Matahari Terbit dimana ia mempunyai peluang yang cerah untuk berjaya dalam satu jangkamasa yang panjang.

Di Malaysia pula, pada tahun 2010, Kerajaan telah mensasarkan semua sekolah menjadi sekolah Bestari dimana pada ketika itu, para pelajar akan belajar melalui laman web dan portal pendidikan seperti Score A Programme.
Score A Programme™ – 24 jam sehari, 365 hari setahun, bila-bila masa, di mana-mana jua !

Hanya dengan satu jam sehari, anda boleh mengubah prestasi anak anda menjadi jauh lebih cemerlang, gemilang dan berkeyakinan tinggi !
Surat sokongan PIBGN

13-2-2006 : Program Anugerah Pelajar Cemerlang Parlimen Parit Sulong, oleh Menteri Sains, Teknologi Dan Inovasi, Dato' Jamaluddin bin Dato' Mohd Jarjis.
25-3-2006 : Majlis Pelancaran Dan Penyerahan Portal Score A Parlimen Pagoh, oleh Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Malaysia, Y.B. Tan Sri Dato' Haji Muhyidddin Bin Haji Mohd. Yassin

Pelancaran Portal Pendidikan Score A peringkat negeri Johor oleh Menteri Pendidikan Malaysia YB Dato Sri Hishamuddin Bin Tun Hussein -3 Mac 2006

21-7-2005 : Majlis Penyerahan Score A di Pasir Gudang, JB, oleh Menteri Usahawan Koperasi dan Pembangunan, Y.B. Datuk Mohamed Khaled Nordin.


21-9-2005 : Majlis Menandatangani Perjanjian Pendidikan Anak-Anak Kakitangan Penjara Dengan Score A, oleh Timbalan Menteri, Kementerian Keselamatan Dalam Negeri, Y.B. Dato' Noh Bin Omar.

30-1-2004 : Sarawak Scholars' Night, by Menteri Pertanian Dan Industri Makanan, Sarawak, Y.B. Dato' Sri Haji Adenan Bin Satem.

25-8-2002 : Launching of Score A Programme™, Sekolah Wawasan, Subang jaya, Selangor, oleh Deputy Minister of Education, Y.B. Dato' Aziz Shamsuddin.
TESTIMONI PELAJAR YANG TELAH BERJAYA MENGGUNAKAN SCORE A








Pelancaran Program Score A

  • Sekolah Rendah (Tahun 1-6)
1. Bahasa Melayu
2. Bahasa Inggeris
3. Matematik (Bahasa Inggeris dan Bahasa Cina)
4. Sains (Bahasa Inggeris dan Bahasa Cina)
5. Bahasa Cina
  • Sekolah Menengah (Tingkatan 1-3)
1. Bahasa Melayu
2. Bahasa Inggeris
3. Matematik (Bahasa Inggeris)
4. Sains (Bahasa Inggeris)
5. Bahasa Cina
6. Sejarah
7. Geografi
  • Tingkatan 4 dan 5 – Pelancaran pada 15-Ogos-2009.
Kesusasteraan:
1. Bahasa Inggeris
2. Matematik
3. Sejarah
4. Sains
5. Perdagangan
6. Prinsip Akaun
7. Ekonomi Asas
Sains:
1. Bahasa Inggeris
2. Matematik
3. Sejarah
4. Fizik
5. Kimia
6. Biologi
TERBARU: Tingkatan 4 dan 5 Input Learning Score A i-Teacher - Pra-Pelancaran pada 24-Apr-2010.
*Silibus yg disediakan (dari darjah 1-Tingkatan 5) Meliputi 100% sukatan mata pelajaran dan silibus TERKINI Kementerian Pendidikan Malaysia
http://www.blogger.com/img/icon18_email.gif
Pada Selasa/17.Nov.09 di suratkhabar Kosmo...sekali lagi Score A Programme diberi perhatian EKSKLUSIF dan pendedahan PERCUMA oleh wartawan KOSMOkerana kecermerlangan serta prestasi Score A Programme dalam komitmen menyediakan para pelajar menghadapi peperiksaan dan mendapat keputusan cemerlang.
TEKNOLOGI USM BERUPAYA BANTU PEMBELAJARAN PELAJAR SEKOLAH SELURUH NEGARA

PULAU PINANG, 31 Jan: Selaras dengan misi perkongsian ilmu dengan masyarakat, Universiti Sains Malaysia (USM) hari ini memperkenalkan produk ‘I-Teacher’ yang dihasilkan bagi membantu proses pembelajaran di peringkat sekolah.

‘I-Teacher’ dihasilkan menerusi penyelidikan tiga tahun Prof. Hanafi Atan, Prof.Madya Zuraidah Abdul Rahman dan Prof.Madya Omar Majid, pensyarah di Pusat Pengajian Pendidikan Jarak Jauh USM dan bakal dipasarkan kepada rakyat di negara ini menerusi kerjasama USM dengan dua syarikat berasaskan teknologi pendidikan, e-Educator Sdn. Bhd. dan Kenshido International Sdn. Bhd.

Produk berasaskan internet tersebut dilengkapi dengan pengisian mengikut silibus Kementerian Pelajaran Malaysia selain disokong oleh animasi interaktif, elemen bimbingan avatar, persembahan slaid dan ciri-ciri pemantauan perkembangan semasa pelajar.

BUat masa ini, ‘I-Teacher’ direkabentuk dengan khusus bagi membantu pelajar-pelajar tingkatan 4 dan 5 sebagai persediaan menghadapi peperiksaan Sijil Peperiksaan Malaysia.

T.Y.T. Tun Dato’ Seri Utama (Dr.) Hj. Abdul Rahman bin Hj. Abbas, Yang di-Pertua Negeri Pulau Pinang ketika melancarkan pemasaran produk ‘I-Teacher’ dan sebuah lagi produk pembelajaran syarikat Kenshido International Sdn. Bhd., SCORE-A berkata langkah memasarkan hasil inovasi dari sesebuah universiti demi manafaat masyarakat sesebuah negara adalah hasil kejayaan yang amat dinantikan oleh semua.

“Tambahan lagi, ia melibatkan produk pendidikan untuk pelajar sekolah. Kita sedia maklum, pendidikan anak-anak remaja adalah aspek penting dalam pembangunan negara. Oleh itu, kejayaan ini adalah sesuatu yang amat dinantikan,” kata beliau.

Tambah beliau lagi, corak pembelajaran masa kini juga harus diteliti dan disesuaikan dengan kehendak, keperluan dan persekitaran semasa generasi pelajar yang kini hidup dalam zaman ICT.

‘Kini telah wujud generasi baru yang dikenali sebagai ‘Digital Natives’. Mereka ini lahir pada akhir tahun 1970an dan dibesarkan dalam dunia di mana teknologi sudah wujud dan kian giat berkembang. Seharusnya wujud pertimbangan agar sesuatu produk atau perkhidmatan yang ditawarkan perlu memenuhi keperluan warga ‘Digital Natives’ ini,” tambah beliau lagi.

Sementara itu, Prof. Ahmad Shukri Mustapa Kamal. Timbalan Naib Canselor (Ha Ehwal Akademik dan Antarabangsa) mewakili Naib Canselor USM berkata pihak universiti sentiasa memberi penekanan kepada usaha-usaha untuk membangunkan hasil penyelidikan universiti ke arah komersialisasi.

“USM misalnya telah menyalurkan pelbagai dana penyelidikan seperti Geran Penyelidikan ‘Research University’, Geran Penyelidikan Jangka Pendek, Geran Insentif dan sebagainya bagi membolehkan usaha ini dilaksanakan. Pihak Kementerian Pengajian Tinggi turut tidak ketingalan membantu dalam usaha ini.

“Pemasaran produk adalah KPI yang perlu diperolehi bagi penyaluran dana keada staf akademik. Pembangunan produk ‘I-Teacher’ yang dibangunkan menerusi geran penyelidikan USM dan Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi ini adalah satu kejayaan amat kami banggakan,” kata beliau.

Majlis pelancaran tersebut turut menyaksikan penandatanganan Perjanjian Kerjasama di antara USM dan e-Educator Sdn. Bhd dan juga penandatangan Perjanjian Kerjasama di antara e-Educator Sdn. Bhd. dengan Kenshido International Sdn. Bhd.


Turut hadir di majlis berkenaan ialah Prof. Madya Habibah Hj. Lateh, Dekan, Pusat Pengajian Pendidikan Jarak Jauh, En. Jason Kok, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan dan Presiden, Kenshido International Sdn. Bhd dan En. Abdul Shukor, Pengarah, e-Educator Sdn. Bhd.

Nota Gambar: INOVASI UNTUK PENDIDIKAN NEGARA… T.Y.T. Tun Dato’ Seri Utama (Dr.) Haji Abdul Rahman Abbas menekan kekunci pada computer riba bagi menyempurnakan pelancaran pemasaran ‘I-Teacher’ dan SCORE-A di USM hari ini sambil diperhatikan oleh Prof. Ahmad Shukri (dua dari kanan), Prof. Madya Habibah (paling kanan) dan En. Abdul Shukor (kiri). Turut kelihatan ialah En. Jason Kok.
http://www.blogger.com/img/icon18_email.gif
Apakah Score A Programme™ ?
  • Score A Programme™ adalah satu kaedah pembelajaran output yang interaktif berpandukan sukatan pelajaran kerajaan yang mana telah terbukti berkesan untuk membantu pelajar bersedia menghadapi peperiksaan dan mencapai kecemerlangan A.
Apakah Pembelajaran Output?
  • Pembelajaran Output ialah suatu kaedah pembelajaran yang melatih pelajar mengeluar dan menggunakan segala ilmu yang telah dipelajari di sekolah melalui latihan-latihan yang disediakan di Score A Programme™.
  • Kaedah Pembelajaran Output Tradisional i.e. Buku
    • Kena periksa jawapan sendiri
    • Tidak boleh mengulang soalan
    • Tiada pemantauan masa
    • Terlalu banyak buku latihan akan membebankan pelajar, dan
    • Tidak Interaktif
Apakah Pembelajaran Input?
  • Pembelajaran Input adalah proses memasukkan maklumat ke dalam sel-sel otak anda. Pembelajaran sekolah sama ada dengan menghadiri kelas di sekolah mahupun mengikuti kelas-kelas tambahan di pusat-pusat tuisyen, membaca, mengulang kaji dan menghafal merupakan Pembelajaran Input. Terlalu ramai pelajar menggunakan hanya Pembelajaran Input, dan inilah punca utama mengapa mereka hanya mendapat pencapaian yang sederhana di dalam peperiksaan mereka. Untuk menyerlah di dalam peperiksaan, pelajar perlu Pembelajaran Output.
Mengapa pelajar memerlukan Score A Programme™?
  • Score A Programme™ telah direka khas secara terperinci bagi menyediakan pelajar suatu kaedah pembelajaran yang sempurna untuk membantu mereka menghadapi peperiksaan. Dengan mengikuti Score A Programme™, pelajar boleh menilai kemajuan dan prestasi akademik mereka sendiri dengan mudah dan lebih berkesan. Dengan ini, mereka boleh menilai sendiri tahap keupayaan, kesediaan dan kefahaman mereka tentang apa yang mereka telah pelajari di sekolah. Score A Programme™ memberi peluang kepada pelajar untuk membina keyakinan diri dan sikap positif.
Adakah Score A Programme™ akan membebankan anak saya?
Tidak. Score A Programme™ bukan satu pengulangan kaedah Pembelajaran Input, dan dengan itu tidak akan membebankan anak anda.


CIRI-CIRI UNIK SCORE A

eTOPIC:
•Soalan berdasarkan setiap topik /bab di dalam setiap subjek yang dipelajari.
•Markah lulus 80% iaitu A
•Penandaan adalah serta-merta
•Keputusan adalah serta-merta dan di hantar ke e-Report Card dan sms ke telefon bimbit ibubapa
cthnya:
-Anak ke sekolah belajar input learning...cikgu ajar...kira macam ni...baca macam ni...eja mcm ni...
-Anak rasa dia faham akan apa yg diajar oleh guru disekolah...
- Balik rumah...lepas makan ...buat Score A bhgn eTOPIC pada topik yg dipelajari hari ini...cuba jwb soalan yg diberikan...
-Kalau anak faham dan SCORE...MAKNANYA anak kita faham akan bab yg diajar oleh cikgu di sekolah....
-Ibubapa pun boleh rasa lega krn kini ANDA tahu KELEMAHAN PERMATA HATI ANDA!!!!!
•Soalan berdasarkan SUBJEK
•Direka bercorakkan "GAME"
•Markah lulus ialah 80%...Secara psikologinya Score A Programme dah pun menerapkan di dalam diri anak-anak supaya target paling hampeh pun 80%...iaitu A.
•Mempunyai 3 tahap soalan (Set Soalan MUDAH, SEDERHANA dan SUKAR)
•Pelajar yang melepasi Tahap 3 (Set Soalan Sukar) dan mencapai Markah Minimum 80% ke atas berpeluang memduduki Carta 100 Pelajar Terbaik Seluruh Malaysia (Nationwide Honors Roll)



eTOPIC And eASSESSMENT
•Modul soalan Berkonsepkan Latih Tubi dan pengukuhan.
•Pemeriksaan serta merta dan kata-kata motivasi.
•Membantu pelajar menjawab soalan dalam keadaan yang menyeronokkan.
•Tanpa disedari, pelajar semakin banyak membuat latihan.
Apa Itu eTRIAL EXAM ?

eTRIAL EXAM:
•Dicipta seolah-olah peperiksaan sebenar untuk membantu pelajar bersedia dan meningkatkan keyakinan sebelum peperiksaan sebenar.
•Melatih pelajar agar pandai mengurus masa dan terdedah dengan pelbagai bentuk soalan peperiksaan
•Keputusan adalah serta merta dan dihantar ke e-Report Card dan di sms kepada ibubapa.
eNATIONAL TRIAL EXAM
•Peperiksaan Percubaan secara ONLINE yang diadakan SERENTAK seluruh negara.
Apa Itu ePAST YEAR EXAM?

ePAST EXAM:
  • Soalan-soalan peperiksaan tahun-tahun lepas disediakan khas untuk membantu pelajar mengenal corak dan bentuk soalan sebenar supaya pelajar mencapai kecemerlangan ‘A’; juga
  • Satu-satunya e-learning yang diberikan hak untuk menerbitkan kembali kertas-kertas peperiksaan sebenar UPSR dan PMR daripada tahun 1993 sehingga terkini manakala dari tahun 2007 sehingga terkini bagi SPM daripada Lembaga Peperiksaan Malaysia.

eTRIAL EXAM AND ePAST YR EXAM:
•Modul soalan berkonsepkan peperiksaan.

•“Coundown Timer” berdasarkan jangkamasa peperiksaan sebenar. (buku tak boleh buat ni…)

•Pelajar akan sentiasa bersedia (exam ready) untuk menghadapi suasana peperiksaan yang sebenar.
Apa Itu eDictionary?

 eDictionary:
  • Eksklusif kepada pelajar program score A sebagai penterjemah kepada perkataan-perkataan yang tidak difahami oleh pelajar.
  • Terjemahan boleh dilakukan dalam 3 bahasa iaitu:
    • Bahasa Melayu
    • Bahasa Inggeris
    • Bahasa Mandarin
Apa Itu eNOTES?

eNOTES:
•Nota ringkas dan padat
•Bagi membantu pelajar untuk mengulangkaji dan membuat RUJUKAN
•Berkonsepkan PETA MINDA.
•Ianya juga boleh dicetak.
Apa Itu ePROGRESS?

ePROGRESS:
•Carta pemantauan yang membolehkan ibubapa mengikuti perkembangan anak-anak melalui eTopic™. Ciri ini adalah satu kaedah pemantauan yang efektif. Ia direkabentuk untuk memastikan bahawa ibubapa sentiasa diberitahu tentang kesemua latihan-latihan eTopic™ anak-anak mereka.

•Ibubapa juga akan dikemaskinikan tentang bilangan percubaan yang telah dilakukan oleh anak untuk setiap topik. Justeru itu menunjukkan topik-topik yang didapati sukar. Maklumat ini membolehkan ibubapa mengenal pasti topik-topik yang bermasalah dan bukan mengkategorikan kelemahan mengikut subjek.

Apa Itu eREPORT CARD?

e REPORT CARD:
•Sistem Pemantauanoleh ibubapa (24 Jam/7Hari) pada BILA-BILA MASA & DI MANA SAHAJA.
•Segala rekod latihan yang dibuat oleh pelajar disimpan di dalam Pengkalan Data dan boleh dipantau secara terperinci kekuatan & kelemahan pelajar melalui ONLINE.
•Memudahkan ibubapa memeriksa prestasi akademik anak
•Membantu ibubapa memantau kekuatan dan kelemahan anak

•Mendapat tahu perkembangan anak pada bila-bila masa

•Membolehkan ibubapa memberi bantuan serta-merta.

•Tidak lagi sekadar mengharapkan report card daripada sekolah sahaja yang mana pada masa itu semuanya sudah terlambat.

•eREPORT Card juga boleh dicetak
Report Card Secara SMS:

Keputusan dari semua modul soalan yang telah dibuat oleh pelajar akan terus dihantar ke telefon bimbit ibu bapa serta-
merta melalui SMS.





Apa Itu SCORE A MAIL?


Score A Mail:
  • Satu applikasi mudah umpama Microsoft Outlook/ Gmail/Yahoo Mail utk anak-anak berinteraksi. Pendekatan berteknologi canggih untuk para pelajar meluaskan kenalan.
  • Selain itu... Score A Mail juga boleh digunakan oleh anak-anak/pelajar bagi membuat latihan karangan (BM)/comprehension(English).
  • Bagaimana ...prosesnya?Anak-anak /Pelajar akan memilih tajuk @ konsep karangan/comprehension dan menulis karangan tersebut di dalam ` New Message'. Setelah karangan tersebut siap dan sedia untuk dihantar...emailkan kepada marketing@kenshido.com.
  • Karangan pelajar tadi akan di print dan di semak oleh guru-guru yg telah dilantik Khas oleh pihak sykt ( Kenshido International Sdn Bhd) .
  • Kertas semakan akan discan semula dan pelajar akan menerima kertas karangan/comprehension mereka dalam 48 jam dari tarikh email dihantar.SUPERB kan...!


Apa itu NATIONWIDE SCORE A TOP 100 STUDENTS?


  • Direka untuk memberitahu ibubapa tahap anak-anak mereka berbanding dengan anak-anak murid setaraf di seluruh negara.
  • Ini menggalakkan pelajar berusaha dengan lebih gigih supaya nama mereka dipamerkan didalam senarai penganugerahan ini.
MODUL TERKINI: I-TEACHER

Silibus I-TEACHER:
Tingkatan 4 Dan 5:

Ciri Unik I-TEACHER
  • Animasi
  • Avatar Bijak
  • Penilaian Sendiri
  • On Demand Powerpoint Presentation

APA ITU ANIMASI?


  • Merupakan paparan animasi yang interaktif dan imej yang lebih jelas bagi memudahkan pelajar faham setiap topic yang dibaca.
  • Juga disediakan pautan (link) yang disambung kepada internet agar pelajar mendapat maklumat yang lebih mendalam.
APA ITU AVATAR BIJAK?

  • Avatar Bijak adalah guru maya yang menjawab soalan-soalan asas yang biasa ditanya oleh pelajar.
  • Guru maya ini mempunyai suara dan imej yang mana seolah-olah pelajar berinteraksi sendiri dengan guru mereka semasa mengulangkaji pelajaran
APA ITU PENILAIAN SENDIRI?

  • Penilaian diri dgn maklumbalas automatik disediakan.
  • Terdiri drp contoh soalan dan disertakan maklum balas yg sesuai berkaitan penyelesaian atau jalan kerja yg betul bagi mempersiapkan pelajar menghadapi peperiksaan.
APA ITU ON DEMAND POWERPOINT PRESENTATION?

    • Pelajar disediakan denagn slide presentation powerpoint yang lengkap dengan audio untuk pemahaman yang lebih jelas.
    • Dengan adanya slide presentation ini, mudah bagi pelajar untuk mengulangkaji pelajaran secara imbas lalu.
Untuk maklumat lanjut mengenai Score A Programme™, sila layari
(klik la link yg disediakan untuk testing)
Untuk online demo Score A Programme™

Masukkan Demo ID: 82828

Untuk demo tingkatan 4 & 5 sila hubungi saya atau rakan niaga berdekatan yer...
Score A Programme™ – 24 jam sehari, 365 hari setahun, bila-bila masa, di mana-mana jua !

Hanya dengan satu jam sehari, anda boleh mengubah prestasi anak anda menjadi jauh lebih cemerlang, gemilang dan berkeyakinan tinggi !
http://www.blogger.com/img/icon18_email.gif
BOOM- EKSKLUSIF dan PERCUMA Preview Penuh Program Keusahawanan e-Pendidikan Score A:
LEMBAH KLANG DAN SEKITARNYA
Hari : Selasa dan Jumaatt
Masa : 8.30pm
@
Hari : Sabtu
Masa : 10.30am
Lokasi : Tkt 2 WISMA KENSHIDO
Jln PJU 5/6 Dataran Sunway
Kota Damansara
(Efektif 08.08.2009: Atas sambutan yg begitu HEBAT, bagi preview yg menggunakan Bahasa Malaysia telah berpindah ke dewan yg LEBIH BESAR di lokasi berhampiran (Belakang Restoran Mano, Atas Paparich Tkt 1)
Hari : Selasa
Masa: 8.30pm
@
Hari : Khamis
Masa: 8.30pm
@
Hari : Sabtu
Masa : 3.00pm
@
Hari : Ahad
Masa : 9.30am
Lokasi : Tkt 2 ZRB MClub
Suite 26-1
Jln 3/146
Metro Biz Centre
Bandar Tasik Selatan
(Belakang HQ TEKUN, atas Restoran Aluha)



NDO- New Orientation Distributor- Kupasan Lanjutan Program Keusahawanan ePendidikan Score A- Fasa 1
Hari : Sabtu & Ahad
Lokasi : Tkt 2 ZRB MClub
Suite 26-1
Jln 3/146
Metro Biz Centre
Bandar Tasik Selatan
(Belakang HQ TEKUN, atas Restoran Aluha)
Masa : 8.30am

TTC- Table Talk Closing- Kupasan Lanjutan Program Keusahawanan ePendidikan Score A- Fasa 2

Hari : Selasa
Lokasi : Tkt 2 ZRB MClub
Suite 26-1
Jln 3/146
Metro Biz Centre
Bandar Tasik Selatan
(Belakang HQ TEKUN, atas Restoran Aloha)
Masa : 8.00pm

Sila hubungi konsultan Score A di bawah bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut berkenaan dgn Preview berhampiran dgn lokasi
MUSA 0103404696 / 0195966670 Bandar Baru Bangi/Perak
Mahadzir 0193733739 Cheras/ Ipoh/Pulau Pinang
Nizam 0163350145 Semenyih/Perlis
Mustakim 0176124358 Bangi /Melaka
Zainisam Samah 0198412307 Lahad Datu Sabah

2 comments:

  1. Layari
    https://www.tuitionathome.my/inc/go.php?webname=SuksesHomeTuitionJB

    ReplyDelete
  2. Layari
    https://www.tuitionathome.my/inc/go.php?webname=SuksesHomeTuitionJB

    ReplyDelete